Vyberte si z aktivní turistiky
Zastávka s nákladištěm Kamenný Přívoz leží na 4 kilometrovém spojovacím úseku z Požár (dnešní Prosečnice) do Jílového, který byl uveden do provozu 22. září 1897. V původním projektu tuto zastávku však v současné poloze nenalezneme, jelikož původně měla trať vést blíže pravému břehu řeky Sázavy, tudíž nedaleko obce Kamenný Přívoz.
V současné době je nádraží administrativně přiděleno uzlové stanici Benešov u Prahy. Jedná se o stanici smíšenou podle povahy práce a mezilehlou po provozní stránce. Kromě dřevěného skladiště s kamennou rampou se na nádraží nachází ještě výpravní budova, kolejová váha, dřevěné záchody, kůlny a soukromá restaurace (majitel Jan Hůrka).
96 metrů dlouhý tunel na trati 210 v úseku mezi Lukami pod Medníkem a Jílovým u Prahy. Za druhé světové války pro něj bylo užíváno krycího názvu Blaumeise I v rámci továrny Omega I.
145 metrů dlouhý tunel na trati 210 mezi Lukami pod Medníkem a Jílovým u Prahy. Za druhé světové války pro něj bylo užíváno krycího názvu Blaumeise II v rámci továrny Omega I.
Navigace |« «
aktuální strana 1 2 3 4 » »|